loading

مهندسی انتقال نیرو و مخابرات شرق

درباره شرکت مهندسی انتقال نیرو و مخابرات شرق

در سال 1376، با هدف خصوصی‌سازی در صنعت برق، با جدا شدن تعدادی از پرسنل شرکت برق منطقه‌ای خراسان، شرکت تعمیر و نگهداری تأسیسات انتقال نیرو با هدف نگهداری، تعمیرات و بهره‌برداری از شبکه انتقال برق فشارقوی خراسان بزرگ تأسیس گردید. با افزایش تعداد نیروی انسانی متخصص، تیم مهندسی، امکانات مالی و بازرگانی، فعالیت‌ها از استان خراسان رضوی به کل کشور توسعه یافت. در همین راستا، خدمات شرکت از بهره‌برداری و نگهداری به انجام پیمانکاری مهندسی، تأمین کالا و تجهیزات، نصب و راه‌اندازی (EPC) در زمینه احداث پست‌ها و خطوط انتقال برق فشارقوی و همچنین مخابرات نیرو گسترش یافت.
با افزایش حجم پروژه‌ها، به منظور پاسخ‌دهی مناسب به نیازهای متنوع مشتریان، صادرات خدمات مهندسی به سایر کشورها و تبدیل شدن به پیمانکار عمومی، تعداد شرکت‌های تخصصی با زمینه‌کاری تولید تجهیزات، بازرگانی، مهندسی و اجرا، مخابرات، نگهداری و تعمیرات و بهره‌برداری افزایش یافت. بدین ترتیب، ارائه خدمات و انجام فعالیت‌ها با عنوان گروه مهام شرق و با ورود به صنعت آب، حوزه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی ادامه یافت.
گروه مهام شرق درآغاز دهه سوم فعالیت و حضور در صنعت هم‌اکنون به عنوان خواستگاه تحقق «ما می‌توانیم» و «رویکرد حل مسئله» با کلیه امکانات فنی و مهندس، مالی و بازرگانی خود در کنار صنایع بزرگ کشور نقش مؤثری در زمینه رشد و شکوفایی صنعتی با اتکاء به توانمندی بومی ایفا می‌نماید. این مجموعه متشکل از 11 شرکت تخصصی با 1100 پرسنل شاغل مستقیم و دارای تجربه اتمام بیش از 1000 پروژه در صنایع مختلف در انواع روش‌های قراردادی (BOT, BOO,EPCF,EPC,…) و یا روش‌های نقدی – تهاتر می‌باشد.

خانهدرباره ماتماس با ما